SynCount

Opdracht ‘Hoe bouw ik een Happy High Performance Organisatie (H.H.P.O.)?’

Happy High Performance Organisaties hebben bovengemiddelde resultaten op langere termijn en stellen gelukkige medewerkers en klanten centraal. Aan welke factoren moet ik als organisatie voldoen wil ik bovengemiddelde resultaten bereiken waarbij ik tevreden, loyale klanten als doelstelling heb die ambassadeurs van de organisatie worden…

Een uitdagende route met nieuwe kansen voor groei en ontwikkeling, nieuwe dienstverlening en gelukkige klanten.

Client

SynCount Accountants en belastingadviseurs

Accountants en belastingadviseurs onder één dak

Gedegen advies aan onze klanten, dat is waar het om draait. Dit kan alleen als accountants en fiscaal specialisten nauw samenwerken. Vandaar dat ze bij ons onder één dak zitten.
De ondernemer van de toekomst is goed op de hoogte van fiscale en juridische zaken. En hij heeft, dankzij de voortschrijdende automatisering, zelf goed zicht op zijn eigen actuele cijfers. Wij zorgen hiervoor. Want dat is de basis voor goed advies.

Onze toegevoegde waarde zit hem in de interpretatie van de feiten en cijfers: wat betekenen de cijfers voor de bedrijfsvoering en voor de koers van de organisatie? Hierbij hoort gedegen advies, ook op fiscaal gebied.

Website: http://www.syncount.nl

Onze taak

Taak

Het houden van een inspirerend seminar met de volgende vraagstellingen:

1. Hoe bouwen we een TOP-organisatie met bovengemiddelde prestaties op langere termijn?

2. Hoe maken we hét verschil voor uw klanten en creëer een geluksproces van WOW momenten?

3. Hoe bouwen we een klantreis voor groei door een excellente klantbeleving vol met geluksexplosies voor onze klanten!

Vervolgtraject ‘Op weg naar een succesvolle strategie’

Vervolgtraject na het seminar bij SynCount :

Doelstellingen:

Bruggen bouwen naar geluk

Bruggen bouwen naar de toekomst

      • Groeiambities met elkaar afstemmen
      • Knopen doorhakken in de externe strategie zodat de gewenste groei ook daadwerkelijk gerealiseerd kan worden
      • Inzicht in drijfveren en persoonlijkheden van de maatschapsleden
      • Strategische opties in kaart brengen en keuzes maken
      • Bestaande visie en missie opnieuw definiëren
      • Uitdaging om van de gebaande paden af te wijken en te komen tot een verfrissende nieuwe richting
      • Aan de hand van een zevental vaste stappen in onze route hebben we een succesvol strategietraject doorlopen met een nieuw plan van aanpak en doorstart

Thema’s

Thema’s:

  • Strategieroute in 7 stappen doorlopen samen met de directie.
  • Inzicht in persoonlijkheden en samenwerking directie
  • Inzicht in kracht van de directie
  • Positionering SynCount met nieuwe dienstverlening
  • Klantverwachtingen overtreffen, waar zitten de WOW momenten?
  • Adviseren in een route van aanvullende dienstverlening en advies.
  • Hospitality in dienstverlening, starten met het secretariaat en receptie.

Andere inspirerende cases

Facebook IconYouTube IconTwitter IconBezoek onze blogpaginaBezoek onze blogpaginaBezoek onze blogpagina