• Samenwerking

    voor gelukkige klanten

  • Optimale samenwerking

    tussen businesspartners

‘Optimale samenwerking tussen MKB ondernemer, intermediair en accountants’

Accountant en intermediair samen aan de slag om de risico’s van de gezamenlijke klant, de MKB-ondernemer, in kaart te brengen. Vervolgens kijken beiden vanuit hun eigen professie wat er gedaan kan of moet worden aan preventie, of de ondernemer het risico zelf kan dragen of dat een verzekering verstandiger is.

Doel: win-win situatie: voor klant, adviseur én accountant!

Inzicht, uitzicht en overzicht voor de klant en optimale samenwerking tussen adviseur en account.

De gezamenlijke klant koopt nachtrust, want hij krijgt inzicht en overzicht in zijn risico’s.

Daarnaast heeft hij twee professionele partijen die optimaal gebruik kunnen maken van elkaars expertise en netwerk. De formule voor een samenwerking die leidt tot klantgeluk! En meer rendement.

  • Groei in samenwerking

    naar een bovengemiddeld resultaat

Gezamenlijke advisering vanuit de jaarrekening voor meer klantgeluk en betere nachtrust

    • Happy Business Academy heeft de buitendienst van Univé laten inzien dat intensieve samenwerking met andere businesspartners, volgens een bepaalde structuur (jaarrekeningmethode)  leidt tot meer succes en geluk in zakendoen.
    • Een fijne samenwerking leidt vaak tot betere oplossingen waarbij de klant gebaat is. Gelukkige klanten zijn loyaal, komen terug en zijn uw ambassadeur.
    • Kennis van jaarrekeningen en samenwerking accountants vergroot.

Andere casus ter inspiratie

Facebook IconYouTube IconTwitter IconBezoek onze blogpaginaBezoek onze blogpaginaBezoek onze blogpagina