• Chief Happiness Officer

    Volg de opleiding in 1 dag en word een leider in werkgeluk verhogen

    Voor een Happy High performance Organisatie!
  • Chief Happiness Officer in 1 dag!

    Chief Happiness Officer voor een gelukkige organisatie waar gewerkt wordt vanuit passie en kracht!

    Happiness@work
  • Antonio Philips, Chief Happiness Officer

    Uw opleider voor Chief Happiness Officer in 1 dag

    Chief Happiness Officer Parktheater Eindhoven
  • Bertine Blom, Chief Happiness Officer ‘Happy Business Academy’

    Uw opleider ‘Chief Happiness Officer in 1 dag’

    Bertine Blom spreker over Klantgeluk, Werkgeluk, Geluk in het Onderwijs en Jongerengeluk

Als onderzoek uitwijst dat gelukkige organisaties succesvoller zijn, waarom doen we er dan zo weinig aan?

Gelukkige organisatie
Gelukkige organisatieeen brandend verlangen

Wat maakt een organisatie gelukkig ? Aantal klanten, aantal clicks, de beurskoers, NPS, CES; allemaal helder in cijfertjes uit te drukken succesvariabelen. Rationeel en kwantificeerbaar. Maar hoe meet je geluk? Geluk is een gevoel. Is het uit te drukken in stellingen? Te meten met grafieken? Kun je er rechtstreeks naar vragen? In hoeverre kunnen mensen hun eigen geluk eigenlijk beoordelen? Er zijn niet zoveel meetinstrumenten die claimen geluk te meten.

Happiness als KPI
Happiness als KPIHoe meten we geluk?

Stel, je weet hoe gelukkig je organisatie is. Stel dat je zelfs weet op welke dimensies het geluk hoog en laag is. Hoe stimuleer je dan een gelukkige cultuur? Moeilijker nog, hoe transformeer je van een ongelukkige naar een gelukkige organisatie? Is daar één strategie voor?  Zijn merken dan nog onderscheidend? En hebben we in gelukkige organisaties nog wel merkpositioneringen nodig? Dan gaan werknemers toch gewoon uit zichzelf de juiste dingen doen? Maar hoe?

Cultuur & branding
Cultuur & brandingHoe creeren we een gelukkige cultuur ?

Het geluk van een organisatie zit ‘m in het geluk van de individuen die het collectief vormen. Wie is verantwoordelijk voor het welzijn van al die mensen? HR? Die zijn van het menselijk potentieel. Of brand management? De mensen zijn immers het merk. Als het geluk van de organisatie de sleutel is tot succes, is het dan niet de CEO? Maar die kijkt wel uit. Hij wordt afgerekend op aandeelhouderswaarde.

Wie is de eigenaar van geluk in de organisatie?
Wie is de eigenaar van geluk in de organisatie?De CEO? Maar die kijkt wel uit. Hij wordt afgerekend op aandeelhouderswaarde.

De 10 stappen van de Chief Happiness Officer: de Route naar een gelukkige TOPorganisatie

Vervolg het seminar met een opleiding Chief Happiness Officer die werkt in 10 stappen met een Happiness Route naar Succes !

Happy Company!
Analyse passie en kracht
Power-& Happiness sessie
Plan van Aanpak
Implementeren
Nascholing
Evaluatie
Successen
S-coaching
Samenwerking

Stuur ons een mail bij interesse of vragen

Facebook IconYouTube IconTwitter IconBezoek onze blogpaginaBezoek onze blogpaginaBezoek onze blogpagina