Beschrijving
Laat je inspireren door een diner met 7 gangen als metafoor voor de klantreis in jouw organisatie
Bouw een klantreis naar geluk in je bedrijfsprocessen en overtref de klantverwachtingen!
Voor meer rendement, loyale terugkerende klanten. Voor klanten als ambassadeurs voor het leven!
Hoe bouw ik stap-voor-stap een (dol) gelukkige klantreis in mijn organisatie?
Samenvatting:
In dit diner leren we hoe u een bedrijfscultuur kan creëren met een écht commitment aan klantbeleving en onderscheidende service. Centraal staat klantverwachtingen overtreffen. Met als doel klanten als enthousiaste fans en ambassadeurs voor het leven! Voor klanten die terugkomen en (blijven) kopen! Per gang van het diner behandelen we een stap in de klantreis.
Hoe brengen organisaties hun klanten in extase?
Klanten, gasten, patiënten, cliënten of passagiers hebben in verschillende processen contact met je organisatie. On-line en off-line. Alle contacten samen vormen de Customer Journey, hét fundament voor een sterke Customer Experience Route. Ken je de Momenten van de waarheid die er écht toe doen om je klant in verrukking te brengen? Waar liggen de kansen om gratis ambassadeurs voor het leven te vormen? Voor een WOW-moment ben je persoonlijk, onderscheidend en relevant. Je maakt hét verschil!!
In dit businesssdiner wordt gebruik gemaakt van anekdotes, verhalen en successen van andere bedrijven, en krijgt u concrete manieren waarop uw bedrijf of team weergaloze successen kan behalen. We bouwen uw eigen proces na en implementeren WOW-momenten.
Ook leren we van vele unieke gebruiken van Zappos (een online schoenenwinkel) , zoals hun filosofie om budget voor marketing in te zetten voor de klantervaring, het belang van Zappos’ kernwaardes (“Lever WOW via service”), en de reden waarom Zappos’ grootste prioriteit bedrijfscultuur is en zijn overtuiging dat zodra de cultuur gelukkig is, de rest – geweldige klantenservice, branding op lange termijn – van zelf zal gebeuren. Tony Hsieh – een grote inspiratiebron – CEO van Zappos heeft met geluk als businessmodel hét verschil gemaakt in zijn organisatie en is een groot voorbeeld.
Uiteindelijk sluit u dit spraak- en smaakmakende diner af met een structuur hoe uw medewerkers daadwerkelijk de kernwaarden van de onderscheidende klantbeleving toepassen om ook hun dagelijkse werk te verbeteren, waarmee bewezen wordt dat het creëren van klantgeluk als businessmodel en het behalen van concrete resultaten hand in hand gaat. Niet alleen zakelijk heeft dit diner zijn invloed.. maar ook op privé brengt dit diner geluk en WOW-momenten!
Duur van het diner
eind middag- begin avond