Description
Happy Winery, Speurtocht naar klanten met diverse persoonlijkheden
Wijnproeverij als metafoor voor bespreking van de diverse typen klanten en hun persoonlijkheden
Aan de buitenkant van een fles kan niemand zien of de wijn daarin lekker is. Sjieke etiketten, indrukwekkende termen, gouden medailles en onbekende herkomstbenaming. Ze zeggen de meesten weinig tot niets…. om alle min of meer betaalbare wijnen te kunnen beoordelen, moet je ze dus proeven. In de omgang met mensen is het al niet veel anders.. Voor het herkennen van typen klanten en het begrijpen van hun persoonlijke behoefte zul je verder moeten kijken dan de buitenkant.. Happiness Business Academy organiseert wijnproeverijen waarbij de diverse typen klanten met hun karaktereigenschappen worden vergeleken met diverse wijnen met hun verschillende karakters.
In de bijeenkomst ontvangt u een overzicht van de 5 typen klanten en de 5 stappen waarin u deze kunt herkennen aan de hand van de stappen van wijn proeven en keuren. Ook krijgt u een eerste inzicht in uw eigen persoonlijkheid met kracht en valkuilen. U proeft aan uitdagingen voor een excellente customerexperience.
Samen met onze registervinoloog bespreken we de persoonlijkheidskenmerken en karakters van wijnen aan de hand van het proeven van passende wijnen en optioneel proeven van spijzen. EEn prachtmetafoor voor het proeven aan klantbeleving!
Een garantie voor een onvergetelijke middag/avond met op verrassende wijze inzichten in klantkarakters! Voor u een basis voor meer klantgeluk en meer rendement. Graag nodigen we u uit (zie de agenda van de Happy Business Academy) of organiseren we deze Happy Winery incompany.
Reviews
There are no reviews yet.